Roasters in Pittsburgh-gebied verenigen zich voor Be The Bridge, One Coffee om de gemeenschap te helpenDaily Coffee News by Roast Magazine

Koffiedrinkers in heel Pittsburgh en delen van Pennsylvania kunnen op zoek naar de Be The Bridge-tas. Hoffelijkheid foto.

Brander en retailer in Pittsburghh Gewone koffie heeft een groep van acht branders in Pennsylvania georganiseerd om deel te nemen aan een inzamelingsactie genaamd Be The Bridge, waarbij acht verschillende commerciële brandingen van een enkele hoogwaardige groene koffie worden aangeboden.

Een deel van de opbrengst van de verkoop van elke verkochte tas wordt gedoneerd aan inspanningen om de voedselonzekerheid in de staat Keystone aan te pakken.

Deelnemen aan Commonplace in het project zijn: De Fer Koffie & Thee, 19 Koffie, Arriviste Coffee Bar, La Prima, Roodstaartbranders, Reginald’s koffie en Rothrock koffie.

Be The Bridge Koffie 3

Elke brander verwerkt dezelfde sperzieboon, maar ze zijn allemaal verpakt in hetzelfde zaktype onder een Be The Bridge-label. Een aangepast secundair label identificeert de brander en de branddatum.

Elk bedrijf verkoopt 12-ounce zakken via hun eigen verkoopkanalen voor $ 16,50, waarvan $ 5 wordt gedoneerd aan Pennsylvania voeren, een vereniging zonder winstoogmerk van negen voedselbanken die door de staat worden gevestigd. De eerste gebrande koffie die voor de fundraiser is verkocht, is afgelopen weekend verzonden en de verkoop gaat door zolang de voorraad strekt.

De koffie voor het project is afkomstig van de in Minneapolis gevestigde importeur Café-import. Het is een Colombiaanse boon uit El Tambo, Cauca, geproduceerd door AMACA (Asociación de Mujeres Productoras Agropecuarias del Cauca), een groep bestaande uit 140 leden van kleine boeren die boerinnen en gezinshoofden zijn.


Verwante lezing


Voor consumenten biedt het project een verleidelijke manier om acht verschillende interpretaties van een enkele koffie te proeven. Tussen deze bedrijven gaat de ene Colombiaanse boon door mensenhanden, plus twee Probat branders, twee San Franciscaan branders, twee Diedrich branders, een Mill City Roaster en een Bellwether machine.

“Ze zullen niet alleen hun impact vermenigvuldigen met elke zak koffie die ze kopen, maar ze zullen ook plezier beleven aan het identificeren en genieten van de verschillen en nuances tussen brandstijlen”, Lauren Young, marketing- en communicatiemanager bij Commonplace Coffee, vertelde Daily Coffee News.

Het project volgt een soortgelijke inspanning waarbij negen verschillende in Minnesota gevestigde branders een enkele boon onder de naam Minnesota Roasted ten goede kwamen aan werknemers in de dienstverlenende sector.

Be The Bridge Koffie 1

Voor veel van de bij Be The Bridge betrokken branders is het project een manier om iets terug te geven aan mensen en gemeenschappen die hun bedrijf hebben gesteund tijdens de COVID-19-pandemie.

“Door zo’n ervaring met een geweldige groep mensen door te maken, kregen we een band en werden we eraan herinnerd om nooit iets als vanzelfsprekend te beschouwen”, vertelde Matt Marietti, president en oprichter van De Fer Coffee & Tea, aan DCN. “En het was absoluut nederig om te zien hoeveel klanten echt bezorgd om ons waren en hun best deden om ons te ondersteunen en ons te helpen overleven.”

Be The Bridge is een bijzonder passend eerbetoon van Arriviste Coffee Bar, wiens brandprogramma naar voren kwam als een direct gevolg van de pandemie. Arriviste was voor zijn bedrijf sterk afhankelijk van de studentenpopulatie en verwierf een Bellwether-brander met de hulp van een URA-herstellening om verder te gaan dan alleen caféverkoop.

Be The Bridge Koffie 2

“Het was een manier om onze inkomstenbronnen onmiddellijk te diversifiëren om iets op te nemen dat niet te gevoelig zou zijn voor lockdowns of gastcapaciteitslimieten”, vertelde Kim Lopez, managing partner bij Arriviste, aan DCN. “Voor onszelf roosteren was altijd een onderdeel van de toekomstige groeistrategie, maar COVID heeft het juist versneld.”

De Be The Bridge-koffie wordt voornamelijk verkocht als hele bonen, hoewel klanten in bepaalde cafés, zoals Commonplace-locaties, mogelijk schenkingen voor één kopje kunnen bestellen. De branders kochten gezamenlijk 1.389 pond van de koffie voor het project, wat neerkomt op een donatie van meer dan $ 7.500 zodra alle zakken zijn verkocht.

CreditSource link

We kijken uit naar je ideeën

Laat een reactie achter

Staalslagerij
Logo
Enable registration in settings - general
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0